logo
Зворотний дзвінок

Консультация

Expografica > Новини > Оцінка сприйняття зовнішньої реклами

Оцінка сприйняття зовнішньої реклами

Щоб збільшити попит на продукт і підвищити його впізнаваність, недостатньо якісно надрукувати банери в Києві, необхідно також і підібрати оптимальне місце для демонстрації реклами. Як показує практика, людина краще вловлює думку, закладену в посиланні маркетологів, при огляді з великої відстані. При всьому цьому бажано намітити місце, де традиційно невисока швидкість руху жителів міста. Велика частина вірогідних покупців послуг виділяють читанню мінімальний час, тому текст реклами повинен бути максимально лапідарним, рекомендується не більше семи слів. Істотне значення має компетентність дизайнера, перед яким стоїть завдання вдало поєднати наступні складові:

  • Набір кольорів;
  • Оптимальний шрифт;
  • Динамічні, візуальні, графічні, об’ємні і світлові ефекти
  • Цільова аудиторія.

Хороший фахівець володіє поглибленими знаннями в психології потенційних споживачів, це може допомогти вміло донести маркетингове посилання. У зовнішній рекламі, не останнє місце займає вибір кута огляду і точки огляду. Точку огляду необхідно передбачати при виборі місця спорудження конструкції. Вибрана площа визнається зразковою, у випадку якщо є десятки місць для огляду. Ракурс огляду водіїв, пішоходів, і пасажирів громадського автотранспорту істотно різниться. Значні відмінності прослідковуються у тому числі і в куті огляду індивідуального перехожого і особи, що рухається в натовпі. Подібна різниця  виникає через відмінності у пересуванні.

Для того, щоб гарантувати найбільше сприйняття зовнішньої реклами, слід прийняти до уваги її місцезнаходження в просторі, що знаходиться довкола. Не може бути, щоб будова приймалася відособлено від довколишніх предметів і зелених насаджень. Тільки високопрофесійний дизайнер має можливість зробити роботу так, щоб рекламне оголошення вписувалося в околиці, проте навіть у такому випадку вигідно відрізнялося на їх фоні. Унаслідок розвитку нинішнього програмного забезпечення, на даний момент немає нічого нездійсненного.

Дослідження експертів

Після тривалих досліджень, вчені змогли виявити декілька напрямків:

  • Потенційний клієнт концентрує увагу на рекламі, що розташована на ділянках густого скупчення предметів, формуючи подібним чином масовість;
  • У перші моменти огляду реклами, людина відзначає крапки, що утворюють деякі геометричні форми;
  • Люди скеровують увагу на недалеко розміщені один від одного компоненти, що взаємодіють;
  • Крапки сприяють утворенню постійних і динамічних композицій.

Всі умови приведені тільки поверхнево, тому що, як правило, створення реклами для водіїв і пішоходів значно різниться. Необхідно враховувати когнітивні особливості потенційних клієнтів, при створенні зображень.

Місця встановлення реклами

В Києві друк банерів, часто здійснюється для встановлення на таких ділянках:

  • Придорожній розділові зони
  • Інфраструктурне оточення
  • На тротуарах
  • Місця розважальної інфраструктури
  • Захисні споруди
  • На стінах і фасадах нерухомості
  • На транспортних засобах

Незалежно від того де розміщена реклама,  власникові продукту, що рекламується,  необхідно реєструватися в органах місцевого самоврядування. Адміністративна відповідальність настає за несанкціоноване встановлення рекламних конструкцій.