logo
Зворотний дзвінок

Консультация

Expografica > Наші послуги > Фотошпалери / фотодрук на полотні

Фотошпалери / фотодрук на полотні

Під інтер’єрним друком мається на увазі створення зображення високої якості. Сучасні принтери дозволяють сформувати малюнок з роздільною здатністю 1440 dpi, що дає можливість оточуючим людям розглянути всі деталі. Даній технології було знайдено широке застосування в сфері реклами. За допомогою інтер’єрних наклейок маркетологи розробляють постери, плакати, вітрини, афіші та інші вироби.

Інтер`єрні наклейки в рекламі

Конструкції, що створюються за допомогою сучасних технологій, характеризуються довговічною експлуатацією. Такий успіх досягається за рахунок SmartUV чорнил, які відповідають міжнародним екологічним стандартам. Завдяки їм інтер’єрний друк має доступні ціни, рекламні вироби не вигорають під впливом світла, не бояться вологи і не змазуються. Матеріал, на який наноситься малюнок, значення не має, оскільки в складі фарб відсутні розчинники.

Ще однією особливістю інтер’єрного фотодруку є відсутність неприємного запаху. Після нанесення зображення, рекламний виріб можна відразу починати експлуатувати. Наявність екологічних складових говорить про те, що матеріал безпечний для здоров’я оточуючих людей, які є потенційними споживачами.

Різновид виробів

Інтер’єрний друк застосовується з метою створення конструкцій, які ефективно передають інформацію про продукт. Такими особливостями характеризуються наступні матеріали:

  1. Банерна тканина. Цьому матеріалу немає альтернативи у створенні задників для сцени і перетягів. Малюнок великих розмірів включає в себе кілька полотен.
  2. Поліефірна плівка. Відрізняється стійкістю до вологи і хімічних речовин. На ній швидко сохнуть чорнила.
  3. Самоклеюча плівка. До неї відносяться: інтер’єрні наклейки, етикетки, стікери. Такі вироби ми часто зустрічаємо в повсякденному житті, а саме: в торгових закладах, закладах громадського харчування, в кіосках і в багатьох інших місцях.
  4. Перфорована плівка. Застосовується для наклеювання на скло.
  5. Текстильні шпалери: пейзажі, картини і фрески.
  6. Інтер’єрний фотодрук на водостійких шпалерах, що мають паперову основу. Таким способом виготовляються вироби, зазначені в попередньому пункті.
  7. Натуральне полотно для створення репродукцій та фотографій.
  8. Текстурний дизайнерський папір.
  9. Фотопапір «сатин» — використовується в виготовленні світлових коробів і фотографій.

Від типу матеріалу інтер’єрного друку залежить ціна послуги. Всі перераховані вироби можуть наноситися на стіни, дзеркала і меблі.

Інтер’єрний фотодрук: область застосування

Кожна маркетингова компанія розміщує рекламу в місцях великого скупчення людей. Вибір місця установки багато в чому визначається тематикою малюнка. Тому різновиди інтер’єрного фотодруку зустрічаються:

  • На транспорті;
  • На презентаційних, мобільних і виставкових стендах;
  • В офісах, де грає роль навігація;
  • На вітринах і світлових коробах;
  • У торгових залах;
  • У приміщеннях різного призначення в якості декорації.

Сучасні технології інтер’єрного друку дозволяють створити фотографії, картини та прості зображення будь-яких розмірів. Максимальна роздільна здатність становить 2400 пікселів — такі параметри актуальні для виставкових залів, відвідувачі яких повинні розглянути всі деталі. Так само можливо навіть брендування авто, при якому відбувається часткова, або навіть повне обклеювання автомобіля плівкою високої якості.

Практика показує, що виготовлення інтер’єрних наклейок є однією з найпоширеніших послуг в рекламній сфері. Це пояснюється їх зручним розміщенням, довговічною експлуатацією і легким демонтажем. Свою роль зіграв і той факт, що такий інтер’єрний друк має прийнятні ціни для представників малого бізнесу.